8/30/2014

HOLIDAY RANDOM♥

Léto je u konce a před sebou mám poslední ročník střední školy a co se týče příjemnějšího tak výběr maturitních šatů a maturitní ples. Jak jsem trávila léto já?  V červenci jsem nedělala kromě cvičení skoro nic, zato srpen byl nabitý. Začátek srpna jsme trávily s mamkou, ségrou a milovanou Jenny společně s příbuznými v Jindřichově Hradci, kam se ještě v září hodláme vrátit alespoň na víkend. Po příjezdu mě čekalo balení a odlet do slunného Bulharska. Každý si dovolenou představuje jinak, a moje vypadala asi takhle: Ranní cvičení a poté celodenní válení se na pláži, litry ledové tříště (nejlepší byla melounová) a po večerech procházky v neuvěřitelně velkém množství nejrůznějších obchůdků. Po příletu na nás v Česku čekala ne moc příjemná zima a v pondělí už tedy nástup do školy. Jak jste trávily prázdniny vy a co nějaké DIY na back to school?♥
Pár vybraných fotek najdete i u mě na instagramu děvčata.

7 komentářů:

  1. Krásné fotky :)
    Já červenec taky neměla nabitý tolik, jako srpen a ten jsem si i více užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, krásné léto a prázdniny si strávila :-) já si letos léto užila jen v práci, ani jednu jsem nebyla na sluníčku a výlety jsem absolvovala asi tak dva. Jediný pozitivum na letošních prázdninách bylo to, že v naší rodině byli dvě svatby :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé fotky a krásny blog, máš nového followera!:)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to, že se měla skvěle:) a tak to má být!
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Bulharsko jsem navštívila před dvěma lety a bylo tam docela fajn, jen mi chyběla ta krásná Chorvatská příroda, na kterou jsem byla od mala zvyklá.

    OdpovědětVymazat