9/11/2014

PRESS DAY WITH DOVE♥

Mé nejdražší. Něco málo z pořízených fotek jste mohly shlédnout už u ségry na blogu. Teď se ale o své fotky a dojmy podělím já. Pozvání na tiskovku pro představení nové řady Advanced Hair Series mě potěšlo a protože jsem měla první možnost se něčeho takového účastnit jako bloggerka, měla jsem obrovskou radost. Jak už jsem zmiňovala, jednalo se o představení nové vlasové řady. Za cíl tedy nebylo pouze představit pouze řadu jako takovou, ale dát tak značce Dove i jiný rozměr a vuzitku, jelikož všichni si pod ní představujeme spíš mýdla a sprchové gely.Konference se konala na Žižkovské věži v Praze a kromě skvělé atmosféry, dárečků, rautu, jsem také konečně měla možnost poznat své oblíbené bloggerky Miu z Kissbooku a Leonku z I love fashion-lea!
Welcome drinky vypadaly velice působivě uznejte samy-
How old are you kampaň. Diskusi vedla Simona Babčáková spolu s ostatními. Účelem těchto výzkumů je ukázat ženám, že krása nerovná se mládí, že krásná může být žena v každém věku, prakticky jde o to že "na věku nezáleží" 

3 komentáře:

  1. skvělé fotky!!))
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že nejenom ty drinky, ale celé občerstvení vypadalo velmi působivě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda ten raut vypadá božsky :-)

    OdpovědětVymazat