1/06/2015

NAUTRE of COUGAR

3 IN 1
Zapečená tvářenka, bronzer a rozjasňovač v jednom, je pro většinu lidí výhra a ušetřený čas, někdo zas raději všechno pěkně zvlášť. Ačkoliv patřím do druhé skupiny, tohle trio mi docela vyhovuje a jeho velké plus stejně jako u ostatních produktů značky Cougar je jeho zcela přírodní složení!
FULL OF SUN
Jakou druhý je minerální, opět přírodní a zapečený, pudr. Musím se přiznat že na první pohled jsem nabyla dost nepříjemného dojmu, že se jedná spíše o rozjasňovač nikoliv pudr. Po setření první dost třpytivé vrstvy jsem ale změnila názor, ano je to pudr. Tenhle světlý odstín mi naprosto vyhovuje a i když parfemace je na mě dost silná, používám ho v celku ráda, protože jako jeden z málo skoro nepráší.
SHADOW PLEASE
Jako další zapečenou vychytávku Cougar uvedl na trh dalo by se říct "stínvou duhu". Na výběr je samozřejmě z hned z několika odstínů, tudíž se divím, že jsem si tehdy objednala barvy, které nenosím a zřejmětedy neunosim. Nicméně mají skvělou pigmentaci a na nějaké výrazné líčení třeba na ples se můžou hodit.
TIME TO CAT EYES


Poslední věcí kterou jsem zatím měla z dekorativky téhle značky čest vyzkoušet jsou tekuté linky černé barvy. Co se týče linek, rozhodně horní, ale i těm jsem na čas dala sbohem. Preferuji líčení jednodušší doplněné o výraznou rtěnku. Když už si ale udělám čas a mám náladu na linky, volím především linky ve fixech na které jsem zvyklá, nicméně tyhle linky si získaly mojí pozornost svou výdrží!

2 komentáře:

  1. Vyzerá to super :) velmi pekné fotky a aj recenzia :) o tejto značke som nepočula, no asi ju vyskušam :)
    ak chceš, pozri si aj môj blog: http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. O značke som ešte nepočula, ale zaujal ma hneď prvý produkt. Vyzerá pekne a je to praktická vecička.

    OdpovědětVymazat