2/12/2015

ESPRIT PURE LOVE

Sny a přání se opravdu plní a není to poprvé, kdy se mi plní věci z mých wishlistů. Není to dlouho co jsem zveřejnila svůj wihlist s hodinkami a voilá tady jsou, moje milované Espritky! Absolutně, ale absolutně jsem se do nich zamilovala. Stříbrné provedení byla trefa do černého. Snažila jsem se vybrat si tak, aby nebyly hodinky příliš elegantní, ale zase jsem nechtěla přímo hodinky sportovní a tohle bylo přesně ono. Objednávala jsem je na timeup.cz, kde je na výběr snad z milonu hodinek a tyhle jsem vybrala právě proto, že i přes to množství mi padly do oka hned (a pak že láska na první pohled neexistuje). Hodinky jsem sice musela donést zlatníkovi aby je zkrátil přesně na mou ruku protože (ahoj já sem slon) velikost mi moc neseděla,Celých 5 nebo 6 dílků z nich šlo pryč a já už je teď spokojeně nosím!♥
TIMEUP.CZ ... ČAS NA HODINKY!
A co vy? Rozšiřujete své sbírky?

5 komentářů:

  1. Jsou moc hezké :) taky teď potřebuji jedny hodinky zkrátit, ale jen doufám, že zkrácení nebude dražší než hodinky, protože byly dost levné z ebay :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodinky sú nádherné! Veľmi by som také chcela no každé hodinky sú mi veľké a tie čo majú veľký ciferník, ktorý sa mi aj páči mám cez celú ruku,haha.
    Budem rada ak navštíviš môj blog a prípadne zanecháš komentár pod článkom ktorý ťa zaujme:)) : www.adolescenters.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych chtěla nějaké podobné hodinky, ale na těchto mi vadí ten ciferník:/ Byla bych radši za jednodušší.)

    http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou opravdu nádherné! Také uvažuji nad novými hodinkami :)

    New in: January 2015

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní27/4/15

    Ty jsou nádherné. Já mám na této stránce http://www.brawat.cz/esprit-hodinky/ vyhlíduté podobné. Čekám na narozeniny. :-)

    OdpovědětVymazat