3/31/2015

BENE RADOST BENEFIT!

Moje nevětší kosmetická radost doposud a zárověň velcí oblíbenci! Tuhle řasenku každý vychvaloval až do nebes a můžu se s klidem připojit k této skupině lidí, protože lepší řasenku jsem ještě nezažila! O druhém produktu mohu říct to samé. V podstatě nejlepší konturovací pudr/bronzer jaký jsem kdy vlastnila a teď už co se týče obličeje jedině Benefit! Když už ne rtěnky, rozjasňovače atp.. do těhle zákládů se vyplatí investovat, protože kvalita s drogeriemi se absolutně nedá srovnat! Prozatím se dá Benefit online pořídit pouze na anglickém webu tady, ale pohodlnější je samozřejmě nákup a ozkoušení a za tím se můžete vypravit do prodejen Sephory


.
Jaké jsou vaše zkušenosti s Benefit kosmetikou? ♥

3 komentáře:

  1. Já jsem ještě žádný kousek neměla:/:Dzatííím!
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem Benefit ještě neměla, ale kámoška má řasenku a říká, že jí přijde jako obyčejná řasenka z drogerky, tak nevím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. kozmetiku od Benefitu som ešte neskúšala, ale už dlhšiu dobu plánujem vyskúšať túto mascaru od nich :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat