3/16/2015

MEMORIES AR ETERNITY, ETERNITY IS POLAGRAM

Určitě všichni znáte polaroidy profláklý printic. Upřímně tomu jsem se zrovna chtěla vyhnout a vyzkoušet, dát šanci jiné aplikaci. Aplikace polagram NADmíru splnila má očekávání a mile mě překvapila! Klasické polaroidy mi přišly v nádherné svítivé obálce s ještě krásnějším potiskem a texty. Nelituju toho, že jsem objednala a určitě to není naposledy co jsem si nechala zvěčnit pár těch vybraných vzpomínek.
 V aplikaci máte všechno popsané krok po kroku takže se rozhodně nemůžete splést a zaručeně dojdete ke zdárnému výsledku a sice? Vaše polaroidy. Podlě mě je to levná varianta vlastního polaroidu a nesmírná výhoda pro ty z vás kdo si stejně jako já raději objednáte vzpomínky z pohodlí domova a nechce se vám pořizovat si foťák a drahé filmy. 
↓↓GO TO POLAGRAM & BUY MEMORIES ↓↓
facebook button twitter button instagram button googleplus button pinterest button

1 komentář:

  1. Krásné a originální, taky jsem uvažovala, že bych si své fotky nechala takhle vytisknout :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat