6/22/2015

MAYBELLINE REAL LIFE FILTERS EVENT

I já přináším report ze sobotní skvělé akce s Maybelline, která probíhala v příjemných prostorách Cash only studia. V první řadě se jednalo o prezentací jejich nového projektu Real Life Filters, kterou jsme si poslechly a doprovodilo nás i pár názorných videí. K dispozici jsme měly také vizážistku, která nám radila "co a jak" při výrobě našich vlastních looků. Další na programu pak už bylo samotné natáčení looků které si na místě připravily holky, které přijely líčit, no a v neposlední řadě samozřejmě jídlo! Celý catering mělo na starosti manželské duo a dekorace, nebo jídlo? Ani jedno nemělo chybu. Celé odpoledne jsem byla také v doprovodu svojí ségry a spolu s ostatními bloggerkami jsme si to užily!
Jako welcome drink pro nás bylo připravené skvělé osvěžující BubbleTea..
Manželé z KITCHENSTORY.CZ se o nás postarali skvěle..
Mezi bloggerky které líčily patřila také Lucka z GetTheLouk..
Konečně jsem taky poznala skvělou Míšu!
A, tvořila jsem...

4 komentáře:

  1. Waaau vyzerá to skvelo <3 .. To stretnutie s Míšou a GetTheLouk ti závidím, pretože obe zbožňujem. Ale celkom tomu nechápem, prečo ste sa tam stretli, čo to všetko má znamenať? :3

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si úvodní text k článku a vše bys měla pochopit. :)

      Vymazat
  2. Už jsem u pár holek viděla články z akce a strašně se mi to líbí, úplně vám to závidím, musela to být bomba, hlavně to jídlo, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  3. bylo to fajn, skvěle jsem si to užila a catering byl vynikající :))

    OdpovědětVymazat