10/29/2015

BIRTHDAY RANDOM

Krásný čtvrtek holky! Dneska tu mám random s fotkami ještě z mých dvacátých narozenin, které jsem oslavila 17.října. V podstatě je to den jako každý jiný (jen jste zase o rok starší), ale tím neobyčejným ho dělají právě lidé se kterými oslavujete. Dostala jsem spoustu krásných věcí, oslavila narozeniny s mamkou, ségrou (která mi konečně přijela♥), Jenny, milovanou a drahou polovičkou a hned v úterý po narozeninách jsme si to užily s Verunkou.
Moje malá zvědavka nesměla chybět u rozbalení ani jedno z dárků. Pečlivě to všechno očuchala a schválila. Obrovskou radost mi udělal přítel novou kabelkou. Ano mluvím o Obag. Moje první, doufám ne poslední Obag. Mám z ní neskutečnou radost a pokaždé když někam jdu se z ní raduju úplně stejně jako když jsem ji dostala!

Od sestřičky jsem dostala dlouho vytoužený bezpečnostní řetízek na svou Pandoru a korálek od mamky ani nemusím popisovat.♥
V úterý jak už jsem psala jsem byla s Verunkou od které jsem dostala dárečky hned tři a jedním z nich byla tahle skvělá mega obrovská šála z Mohita, která se mi dokonale hodí k novému kabátu, který jsme v Mohitu s Verčou vybraly právě v to úterý. O akci a slevě v Mohitu jsem psala v předchozím článku! :)
Tady už je další taštička Pandory, ve které je dárek od Lucky, které hlídám dětičky a zbylé dva dárečky Bioderma od Verunky. Krém na obličej si nemůžu vynachválit a zatím je to hned po Nivee absolutně top krém a obzvlášť já kvalitní krém ocením, jelikož mám na obličeji dost často různé ekzémy. Další je šampon, který jsem zatím zkoušela jen jednou ale můžu říct, že se mi po něm vlasy nemastí dvakrát déle než po jiných doposud odzkoušených šamponech.
V poslední době se mi nashromáždilo zase docela dost takových hezkých momentů na fotkách,takže uvažuji opět o vyvolání polaroidků. Naposledy jsem objednávala na stránkách vyvolej.to , ale musím říct že lepší a kvalitnější fotky jsem měla ze stránky polagram.com, teď už nově lalalab.com ačkoli na vyvolej.to mají nádherná "alba" :)
Na testování mi také přišel k narozeninám tenhle dáreček, ze kterého jsem měla obrovskou radost (jako z každého dárku), tak uvidíme jak mi vůně sedne!
Předposlední radostí tenhle měsíc, byl balíček ze stránky opsobject.com, který skrýval nádherné a kvalitní hodinky, které se nejvíc líbí mamce. Ale o těch se Vám ještě zmíním a třeba i se soutěží!
No a poslední narozeninová radost byla ze stránek USABOUTIQUE.CZ, kde se dají sehnat věci VS (moc se mi líbí také tahle taška TADY) a PINK a jiné značky . Nabízejí také širokou nabídku značky GUESS např TADY a různých světových značek jako je například MK a jiné. Doprava a komunikace se stránkami je úplně bez problému a zboží je opravdu pravé a kvalitní! :)

4 komentáře:

  1. "Krásný čtvrtek holky!" No, holka nejsem ale už jsem tady, tak co. :) Je ti asi jasné, že jako kluka mě beauty blogy moc nezajímají, ale jsem tu kvůli fotce toho pejska. Měl jsem úplně toho samého, ale o letošních prázdninách jsme o něj přišli. Na 15 let to byl můj nejlepší kámoš ;) Máš skvělé fotky :)

    TH z T.H.Svět

    OdpovědětVymazat
  2. ooo black opium je môj seen <3 mám ho na wishliste odvtedy ako som dostala tester :) super fotky :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  3. wow same uzasne veci si dostala!

    Pozyvam na 6 rocnu GA o Biodermu, Macadamia hair..tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne veci a nevieš ako je to s poštovným na tom lalalab.com ? :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat