12/27/2015

BW & COMFY

jeans MANGO/ sweater C&A/ bag NUCELLE ( JEJ.SK)
V poslední době mě nebaví nic dělat, ani číst blogy. Za chvíli je ale Nový rok a nechci si dávat žádná předsevzetí, chci prostě všechno změnit i bez nějakého "v tomhle roce musím". Co bude asi první věc je blog, chci začít pravidelně přispívat (tak pište nápady na články). Chtěla bych taky změnit vzhled a tady je prosba na Vás, kdo umíte zacházet s šablonami, HTML kódy a byl byste ochotný mi pomoci? Další změny sem zatím vypisovat nebudu, to už se netýká blogu (tak třeba jindy).
Za poslední dobu jsem si taky oblíbila tyhle comfy outfity a už jsem úplně upustila od náhrdelníků a všech "cetek". Jediným doplňkem jsou pro mě naušnice, hodinky, Pandora a momentálně i oblíbená zlatá kabelka Nucelle  z JEJ.SK. Jaké jsou vaše oblíbené doplňky? ♥

4 komentáře:

  1. Tohle je první článek, na který jsem v souvislosti s tebou narazila a přijdeš mi hrozně nesympatická. Zkus se třeba usmát. Tím myslím doopravdy usmát a co takhle nějakou pozu ? Ne tam jen stát jak tvrdý Y.Nicméně nechci nijak urážet. Outfit máš moc pěkný. Obzvláště mi tam skvěle sedí volný svetr, protože ty já přímo miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Elissee27/12/15

      Děkuji za komentář a zároveň konstruktivní kritiku i pochvalu k outfitu. Na fotkách se normálně pousmívám, a cenit zuby opravdu nepotřebuji, pokud zrovna nemám náladu na úsměv od ucha k uchu, nevidím důvod k tomu úsměv "filmovat". Mrzí mě že jsem ti nesympatická, ale sto lidí, sto názorů, co nadělám. Co se týče pózování, nepřijde mi, že bych stála jako tvrdé Y. :))

      Vymazat
  2. Já mám taky nejradši jen nějaké menší náušnice, hodinky a Pandoru samozřejmě ^^ škoda, že není aspoň jedna fotka barevná, abych viděla jak outfit vypadá s tou zlatou kabelkou, jinak svetr vypadá super pohodlně :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Prvá a tretia fotka sa mi páčia najviac ♥ Veľa šťastia so zmenami v novom roku (:

    ♡ What I got for Christmas 2015? ♡

    OdpovědětVymazat