12/18/2015

ESPERIA- MERRY CHRISTMAS FOR ME

Merry Christmas for me? Of course. Samozřejmě, že si člověk musí taky udělat radost! Před cca dvěma týdny jsem přehodila simku, ano Ježíšek přišel dřív. Nicméně s novým mobilem jsem neváhala ani chvíli a radost jsem si udělala power bankou a vánočním krytem, který ale daruji Janče, abych té radosti neměla moc "haha".  Ať už jsou Vánoce nebo ne, všichni milovníci instgramu se určitě shodnou že taková přenosná nabíječka je potřeba. Co mě zarazilo je ten chabý výběr v elektro prodejnách, přecejen jsem člověk, který si raději na všechno sáhne. No takže kamenné obchody zklamaly tudíž jsem brouzdala po internetu. Přiznám se ale, že hlavním cílem byl prvotně vánoční kryt, ale když jsem tam viděla i nabídku baterií, nešlo odolat. Nabízejí docela dost barev (oproti obchodům elektra), ale i přesto sem sáhla po klasice. Telefon mi bez problému nabije 3-4x na 100%, takže se můžu spolehnout, že se mi nestane abych měla vybito. Co je ještě větší plus jsou světelné kontrolky, 4 čárky = 4 nabití, tudíž si můžu zkontrolovat , kolik "šťávy" ještě moje baterka má a kdy ji mám nabít, aby mě nenechala na holičkách. Pokud nestíháte, balíčky objednané do 22.12 ještě stíhají do Vánoc přijít, ale podle mě skvělý dárek nejen na Vánoce! 
Vše jsem objednala na ESPERIA.CZ
Konkrétní kousky už bohužel nejsou k dostání ve stejných barvách, ale na výběr mají kvanta zboží a nejen pro Iphone, ale i jiné telefony. :)
PS: Bonusová fotka na konci!
xoxo E

5 komentářů:

  1. radost si musíme dělat, to je jasný! :) vánoční obal je rozkošnej a externí nabíječka je v dnešní době už téměř nutnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné vecičky. Krásne fotky ♥

    Prajem pekné prežitie vianočných sviatkov ^^~ | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Kryt je skvely, ja som prehodila inak novu simku do telefonu prave dnes :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super kryt a super fotky!!! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, ta rtěnka je krásná a vypadáš nádherně :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat