12/10/2015

OPS!OBJECT PLEASURE

U nás to je tak, že si dárky dáváme přes rok a na Vánoce mi to přijde spíš jako povinnost, nicméně ano i my si na Vánoce dáme dárky pod stromeček. Dnes mám pro Vás typ na dárek pro mamku, ségru, nebo třeba kamarádku. Já jsem před delší dobou objednala hodinky značky Ops!Object původně pro sebe, ale nakonec jsem jimi udělala předčasnou radost právě mamce a ta říká, že jsou to její nejoblíbenější, dokonce byla celá nesvá, když mi je musela nechat doma na nafocení do článku a musela ráno odjet s jinými. 
Italská značka Ops!Object nabízí ale i náramky, hodinky bez kamínků, přívěsky, náhrdelníky a dokonce i voňavé kryty na telefon! Co se týče kvality, rozhodně se nemusíte bát investovat, protože tohle není taková ta klasická "guma" od které máte zpocenou ruku, nebo dře! 
   

1 komentář:

  1. tak tyhle se mi líbí, když bych je měla k čemu nosit, byly by skvělé. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat