1/04/2016

ESPRIT TYP

Rok se s rokem sešel a já si podle všech fotek uvědomuju, že mám doma sice nepřeberné množství hodinek, ale nosím vlastně jenom jedny, ty oblíbené od značky Espirt. Docela dlouho už ale pokukuju po CK hodinkách a taky si musím nechat zmenšít svoje Jacobsky. Nicméně hodinky od Espritu se mi opravdu osvědčily a právě vánoční období mě přimělo se na značku podívat blíž, abych Vám třeba přinesla nějaké typy na dárky třeba ne zrovna k Vánocům, protože tahle značka není jen o hodinkách, jak jsem si donedávna myslela. Široká nabídka oblečení, doplňků, zkrátka je fajn, že to nejsou jen hodinky ale přijde si na svoje každý, mamka, táta, vy i ti nejmenší! Nikdy jsem se o značky nezajímala nijak víc, ale tady mě zaujala především výroba z přírodních materiálů, jejich minimalismus a ležérní styl.

Teprve teď když přemýšlím o značce hlouběji je až neuvěřitelní, kolik lidí se na jejím vzniku podílí a jak obrovský kus práce každý odvede, než vznikne finální značka, finální podoba značky, finální kusy oblečení, či doplňků. Je to jako broušení diamantu a mě to neuvěřitelně inspiruje k tomu, abych i já sama uvažovala nad něčím svým! no každopádně zpět ke značce Esprit. Vždycky jsem si taky myslela že se dá sehnat pouze na cizím online eshopu (com) ale je super, že i u nás je oficiální stránka a plno obchodů. Já osobně vždycky nejdřív vyberu kousky online a teprve potom jdu do obchodu, jak to máte vy? Já už mám o svých dárcích přesnou představu, ale pokud ještě váháte a nevíte co, tak tady rozhodně vedle nešlápnete, já bych si vybrala snad z každé kategorie. Vybírat tedy můžete stejně jako já na českém webu TADY. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat