3/24/2016

HELLO LOVE HELLO DANIEL WELLINGTON

Say hello to my new babes!  Před pár dny mi konečně přišel balíček a v něm dlouho očekávané, všemi opěvované a mnou dlouho opomíjené Wellingtonky, neboli hodinky značky Daniel Wellington. Když přišly na trh, zrovna se rozmáhal instagram a tyhle hodinky měl každý, tím fakt myslím každý a nejspíš asi proto šel tenhle nový trend kolem totálně mimo mě. Teď, když už vlna "musím je mít taky" opadla, musela jsem je mít taky a tak jsem začala vybírat. 

Půjdu do klasiky, černá!
Hmm ale, černá... asi radší tmavě hnědá.
Jenom tmavě hnědá?
Pravda ty proužky jsou taky top, ok vezmu si teda ještě proužek, ale tenhle, tenhle neutrální!
Jenže ta růžová..
3v1♥

SLEVA 15% při zadání kódu : elinadvorakova 

Hodinky jsem vybírala na oficiálních stránkách DanielWellington.com  a tam tedy můžete uplatnit slevu 15%
Nakonec tedy vidíte a čtete, jak dopadlo moje "vyberu si hodinky". Velikost ciferníku jsem zvolila 36mm (sedí skvěle, ani malé ani velké) a provedení stříbrné. Co mě mile překvapilo a ani ne tak překvapilo jako spíš potěšilo byla barva "hlavního" hnědého pásku. Čekala jsem vyloženě lakýrkově lesklý povrch (s čímž jsem se při výběru ztotožňovala a smířila) a nakonec je to něco mezi lesklým a matným vzhledem, což mě teda potěšilo asi stejně jako ty super krabičky ve kterých hodinky přišly. Miluju minimalismus a to tyhle hodinky přesně podtrhávají, takže asi nebudou ani poslední ve sbírce, už teď jsou s Pandorou nejlepší kámoši! 
PS: Vlastníte Wellingtonky? Jaké?♥

8 komentářů:

  1. Ja hej :) ved su uzasne! Mam modro/zeleny naramok a rose gold cifernik :)


    Pozyvam na MEGA giveaway o Niveu, Rimmel a ine. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sú naozaj nádherné, plánujem si už nejaké kúpiť☺
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou skvělé! =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten prvotní boom okolo DW hodinek mě úplně minul, ale teď mi přijdou jako ty nejdokonalejší hodinky :D Už si na ně pomalu šetřím :) Moc se mi líbí proužkové varianty, jako jsi si vybrala ty, ale já bych je asi neuměla nosit, takže určitě budu volit černý pásek :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo černá je klasika tu ti schvaluju, ale neboj se, že bys nevynosila proužky, ty neutrální modro-bílé se podle mě také budou skvěle hodit ke všemu! :)

      Vymazat
  5. Ty jsou krásné, miluji DW hodinky :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. tieto hodinky sú strašne krásne! :) a hlavne fotogenické :D

    OdpovědětVymazat