4/03/2016

RANDOM #01

Dneska tu pro Vás mám po dlouhé době takový mišmaš fotek, které jsem nastřádala. Iphonovky i nějaké z foťáku. Ještě úplně nevím jak tenhle formát článku pojmout, takže to časem nějak vyladím a fotky si budu ukládat tak, abych z nich pak článek dala dohromady nějak souvisleji, než dneska. 
V poslední době hodně ujíždím na mrkvi a celkově jsem se začala stravovat DIAMETRÁLNĚ JINAK protože zkrátka musím (otázky prosím na ask). I tak mě ale neopustila fantazie a třeba teď jsem pro mamku do práce dělala banánový chleba a variantu pro sebe jsem taky našla.

Mám nové hodinky (sleva 15% po zadání kódu elinadvorakova při koupi wellington hodinek na of. stránkách), úsměv na tváři, spoustu nápadů, seznam článků a velké plány, takže se můžete těšit v brzké době na další posty a pokud byste měli nějaké vyloženě spešl přání o čem by měl ten příští být, pište mi buď sem do komentářů, nebo na instagram @elinadvorakova, no a nebo na ask! :)

3 komentáře:

  1. Krásné fotky, jsi moc pěkná a sympatická slečna! Budu moc ráda, když se podíváš ke mě na blog.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Hodinky sú krásne, fotky kvalitné a ty pôsobíš veľmi sympaticky :) Už aj idem dať odber. Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  3. Děláš krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat