4/07/2016

SPRING OUTFIT INSPIRATION

JARO!
Spolu s vykvétajícíma tulipánama a narcisama hledám inspiraci pro jarní outfity, nějakou inspiraci pro Vás a tak jsem nějaký ten nápad přenesla do článku a dala dohromady takové koláže z kousků, od Espritu a hlavně kousků, které bych i já sama nosila. Outfity jsem ladila jak elegantněji tak i sportově a všechny outfity spojuje jediné SLIPONY, čistě bílé slipony, které bych já osobně mohla kombinovat skoro se vším. Na ofiiálních stránkách mají bílé slipony taky a co je super , že Esprit má i online stránky kde si věc nejdříve můžete vybrat a buď objednat online a nebo ji teprve po vyhlédnutí na internetu jít obhlédnout do obchodu a vyzkoušet. 
 Když vykoukne první sluníčko každý se hned vyletní a ve finále jsou z toho chřipky a angíny. 
Já na jaře vsázím ještě dlouhou dobu na džíny a kalhoty, no ale samozřejmě ani já neopomenu holé kotníky, líbí se mi to a dost často si ohrnuju i kalhoty které nad kotníky běžně nemám. Co dalšího miluju na jaru, létu a vlastně i podzimu jsou saka a kožené bundičky! Co nosíte na jaře nejraději Vy? 
První outfit jsem ladila do ležérnějšího stylu. Bílé džíny jsou klasika, a protože já bílou miluju, nesmí mi chybět!
Druhý outfit už je inspirovaný trochu větším teplem a proto sukně. Tahle se myslím Espritu super super povedla, ty barvy jsou absolutně úžasné a tenhle střih sukně postavě vyloženě lichotí.
Na konec jsem zase vsadila na mě nejpohodlnější kalhoty a zvolila jsem kombinaci pastelové zelené s pudrově růžovými brýlemi a šedým kabátkem a tenhle outfit je asi můj oblíbený! 

3 komentáře:

  1. Vypadá to pěkně, hlavně ten druhý outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš dobrý vkus! Nejvíc se mi líbí ten třetí! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfity, líbí se mi ten druhý outfit! Na jaře ráda nosím kožené bundičky..

    OdpovědětVymazat