7/04/2016

INSTA - RANDOM #02

Dlouho jsem tady na blogu nebyla aktivní, ale instagramem jsem se Vám to snažila vynahradit, tam teď přispívám skoro denně. Důvod je jednoduchý. Přestalo mě blogování bavit, neměla jsem náladu na to psát obsáhlé články a hlavně.. kvalita článků mi přišla mizerná. Nepřišlo mi, že by blog měl nějakou úroveň, byla jsem z toho taková smutná, neměla jsem ani nápady co přidávat a přidat článek jen proto "abych přidala", to je přesně to, co jsem nechtěla a nechci. Tudíž teď se k blogu zase vracím s tím, že když nebude nic pořádného co přidat, prostě nepřidám a o to víc si zase dám záležet na článcích, které budou pro mě mít smysl a myšlenku. V poslední době jsem navázala pár spoluprací a znovu jsem se hodně zaměřila na stravu a cvičení, tak by to teď pro Vás mohlo být zajímavé! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat