7/20/2016

WELLA DAY

Můj první Wella day měl vypadat trochu jinak. Původně jsem chtěla změnit střih, ale nakonec se mi všechny nápady i nabuzení vykouřily, nebo spíš v tom vedru vypařily z hlavy. Dlouho jsem se do salonu těšila a téměř vše předčilo moje očekávání. Čekala jsem že přijdu, odsedím si pár hodin v horkém křesle a zase odpochoduju domů, OMYL. 
Hned u vchodu se mě ujala milá paní Monika (koordinátorka studia Wella), nabídla mi cokoliv k jídlu i pití a šla jsem se posadit a čekat na kadeřníka. Mé vlasy si prohlédli, osahali a poté jsme se bavili o  tom, co s nimi. Nakonec jsme se dohodli že vyladíme a vytónujeme mojí přírodní barvu do jednoho chladnějšího odstínu a musím říct, že jsem nikdy nebyla spokojenější. Doslova mi vlasy  zachránili, neboť výsledek všech těch mnou patlaných pěnověk z drogerie byl katastrofický. Na závěr, v rámci workshopu pro spoustu kadeřníků z jiných salonů mi na hlavě vykouzlili dost prapodivný účes za pomoci Sebastian výrobků, kterými se tento salon vyznačuje viz. bonusová fotka na konci! 
FOTKA PŘED
V PROCESU

FINÁLNÍ BARVA
ÚČES PRO WORKSHOP!

Žádné komentáře:

Okomentovat